Obchodné podmienky
Prevádzkovateľ internetového portálu
Rablox, s.r.o.
Dušní 11, 110 00 Praha 1, Česká republika
IČO: 06283284, DIČ: CZ06283284
E-mail: info@party-store.sk
Telefón: +420 773 603 090
Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi spoločnosťou Rablox, s.r.o. ako predávajúcim a jej zákazníkmi ako kupujúcimi na internetovom obchode www.party-store.sk.
Tieto obchodné podmienky sa riadia slovenským právom a sú určené pre spotrebiteľov na území Slovenskej republiky.
1. Registrácia
Osobné údaje slúžia iba na identifikáciu pri nákupe a nebudú poskytnuté tretím osobám. Registráciou zákazník súhlasí so zasielaním ponúk e-mailom. Objednávku je možné uskutočniť aj bez registrácie.
2. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Odoslanie objednávky je návrhom kúpnej zmluvy. Zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými a reklamačnými podmienkami.
Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku zrušiť pred uzatvorením zmluvy, ak sa tovar nevyrába, nedodáva alebo sa podstatne zmenila jeho cena. V takom prípade bude kupujúci kontaktovaný. Uhradená suma bude v tomto prípade v plnej výške vrátená.
Stornovanie objednávky je možné pred expedíciou. V prípade neskorého storna môže byť požadovaná úhrada nákladov na expedíciu.
3. Spôsoby dopravy a ceny
Doručenie zabezpečuje kuriérska služba DHL alebo Packeta. Cena dopravy je od 2,60 €.
Reklamácia doručenia je možná do 14 dní. Viditeľné poškodenie balíka treba reklamovať priamo u prepravcu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté pri preprave.
4. Spôsoby úhrady a ceny
Na e-shope je možné platiť bankovým prevodom, online kartou a na dobierku.
- Cena za bankový prevod: zdarma
- Cena za platbu kartou: zdarma
- Cena za dobierku: 1 €
Dobierka - objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti.
5. Záruka a doklad
Záručná lehota je 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Daňový doklad je priložený v balení.
6. Odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Odstúpenie môže zaslať písomne alebo e-mailom. Uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Tovar je potrebné zaslať naspäť kompletný, nepoškodený a najlepšie v pôvodnom obale. Peniaze budú vrátené do 14 dní od doručenia tovaru a formulára. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.
Nemožno odstúpiť od zmluvy v prípade:
- tovaru upraveného na mieru
- rýchlo podliehajúceho skaze
- porušenia originálneho obalu pri nahrávkach a softvéri
- novín a periodík
- na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
- na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal,
- na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).
Ako postupovať pri vrátení tovaru?
- Príprava tovaru – tovar zabaľte do pôvodného obalu a tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
- K tovaru priložte doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudnite uviesť číslo vášho bankového účtu, na ktorý vám máme vrátiť peniaze.
- Balík pošlite doporučene, bez dobierky na adresu: PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00 Praha 5, Česká republika. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
Čo sa bude diať ďalej?
- Po prijatí vašej vratky vás budeme informovať e-mailom.
- Do 14 dní od prijatia zásielky vám zašleme peniaze na váš bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári na odstúpenie od zmluvy. Zároveň vám pošleme dobropis k vytvorenej faktúre na váš e-mail.
7. Reklamácie
Reklamáciu možno uplatniť do 24 mesiacov. Vadný tovar je potrebné doručiť čistý, kompletný a s popisom vady. Neposielajte na dobierku. Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní.
Ak zistíte vadu na svojom produkte, neváhajte a uplatnite reklamáciu čo najskôr. Lehota na reklamáciu je 24 mesiacov od nákupu. Aby sme mohli reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie, postupujte podľa týchto krokov:
- Produkt uveďte do čistého stavu.
- K tovaru priložte doklad o kúpe a reklamačný formulár.
- Reklamovaný tovar dôkladne zabaľte, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
- Balík pošlite doporučene, bez dobierky na adresu: PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00 Praha 5, Česká republika. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
8. Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
9. Doručenie a dodacie podmienky
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny. Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
10. Alternatívne riešenie sporov (ARS)
V prípade, že vznikne spor, môže sa kupujúci obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, web: www.soi.sk, e-mail: info@soi.sk. Tento postup je dobrovoľný.
11. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 27.3.2025. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť podmienky bez predchádzajúceho upozornenia. Právne vzťahy sa riadia právom Českej republiky.
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa s týmito podmienkami oboznámil a súhlasí s nimi.